Vecka 36+6

Jag vet inte vad jag ska göra, har gått med gråten i halsen hela morgonen. Mitt ben blir bara värre. Det är så svullet och gör så ont att jag knappt kan ta mig fram. Inatt och imorse kunde jag inte stödja på det alls. Jag fick hoppa fram på ett ben!!! Kan ni tänka er den synen?!?! En jättemage som hoppar runt på ett ben!

Nu har jag iaf varit hos BM, men hon tyckte jag skulle kontakta förlossningen, något jag INTE har lust med. Nåja, får avvakta tills i eftermiddag iaf och sitta här och tycka synd om mig själv.
Men allt såg bra ut hos BM iaf och det är ju tur.

Vikt + 10
SF 37
F-lj 136
Hu Rö


Kväll
Nu har vi just kommit hem efter 4 timmar på förlossningen och sammanlagt 1,5 timme i bilen. Fy, vad tråkigt! Kan verkligen tänka mig att ha roligare.
Jag fick träffa en jättetrevlig läkare och de gjorde UL på benet även idag, men hittar ingen propp. Jag har symptomen på propp, men eftersom de inte hittar nån så måste det vara nåt annat. De tycker även att det ser ut som Rosfeber, men jag har ingen feber och känner mig inte sjuk.
Läkaren konsulterade även en annan läkare men som inte heller kunde lista ut vad som är fel.
Att nåt är fel är de dock överens om, men vad????
Önskar nästan att de hittade nåt så de kan behandla det, för detta är våldsamt jobbigt, smärtsamt och irriterande.

Så nu är det bara att avvakta till imorrn och se hur statusen är då. Blir det värre måste jag åka in IGEN!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0