Vecka 36+2

Förvärkarna har börjat bli riktigt smärtsamma nu. Värken sitter då i ryggen och det kan jag inte minnas att det gjort med någon av de andra. Dessutom har jag sprungit på toa flera gånger idagoch det är verkligen ovanligt för att vara jag. Känns som att jag inte har nån som helst kontroll över mina kroppsliga funktioner längre, men det kanske inte är så konstigt med tanke på hur fullt det är i magen nu.

Jag har iaf ingen som helst lust att föda än. Det är så mycket som ska fixas innan både med huset och förberedelser inför Ammis ankomst. Dessutom känner jag mig inte alls färdig med denna sista graviditet.

MEN ändå så börjar jag hoppas varje gång förvärkarna sätter igång. Jag vill sååååååå gärna att det ska starta av sig själv denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0