Vecka 32+6

Klådan är liiiite bättre, kanske. Jag har iaf sovit lite inatt, men jag har nog kliat mig i sömnen för jag var blodig när jag vaknade.
Var till BM igår och tog nya prov som jag får svar på på torsdag, innan dess gör de ingenting.

Hursomhelst så har det iaf uppstått helt nya problem.
Jag har haft grymt ont högt upp i magen med jämna mellanrum sen igår förmiddag. Kände mig helt död av smärtorna igår så jag gick bara runt som en zombie.
Haft lite värk i magen även inatt och det har tilltagit nu på morgon.
Så när jag skulle gå på toa imorse kände jag att det blev helt blött i trosorna och när jag kollar är det en stor slemklump där.
Jag har förvärkar med jämna mellanrum, var 10:e minut och har redan varit på toa två ggr idag och då lös i magen.

Så jag ringde BM och hon tyckte absolut att jag skulle kontakta förlossningen.
Så jag har varit där idag och de har gjort en massa koller.
Allt såg bra ut förutom att jag hade äggvita i urinen, 3+, vilket tyder på infektion. Så de skulle göra en odling så får vi väl se vad detta resulterar i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0