Vecka 32+2

Läser i gravidforum och pratar med andra höggravida som gnäller över att de ligger obekvämt eller måste gå upp och kissa en gång i timmen eller varannan.
Ursäkta mig, men det låter just nu som rena önskedrömmen för mig.
Jag kanske får sova 1-2 timmar på en hel natt.  Och har jag sovit en hel timme i ett sträck är det sååååå skönt. Tyvärr så slumrar jag bara till 5-10 min i taget innan jag vaknar av klådan igen.
Börjar känna mig hemskt orolig att inte medicinen ska fungera. De har sagt att det ska ta en vecka att få full effekt, men nu har jag ätit den 3 dagar och klådan har blivit värre.
Gillar verkligen inte mig själv just nu, för jag fräser och ryter åt ALLA och jag är en hemskt orättvis och otrevlig mamma. Men jag blir knäpp i huvet på riktigt om det inte slutar klia snart.
Jag äter Ursofalk, Tavegyl och smörjer med Zinkpulverlösning, men det känns inte som att det hjälper nåt.
Tycker så grymt synd om mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0