Härligt väder!

Inatt har jag knappt sovit nånting. Just när jag gått och lagt mig vaknar Ammi och är vaken till halv två. Sen somnar hon och sover till fem och då vaknar hon vrålpigg och vägrar somna om. Vid sex väcker jag Michael så att han får gå upp med henne. Men hon blir skitsned och vrålar i en timme innan vi får henne att somna vid sju. Därefter får vi sova i en halvtimme sen vaknar de andra barnen. Jag får dock ligga kvar och halvsova ett par timmar till och Michael går upp.

Jag har känt av mitt öra och allmän sjukdomskänsla idag med, men nu har jag lessnat på att bara sitta inne. Så med Ammi i Becon så gick jag tipspromenaden i Hjortgården. En härlig skogspromenad i rask takt som tog en timme. 10 rätt fick jag också trots att jag inte hade nån hjälp.

Tilda och Signe valde att spendera dagen hos kompisar och Michael och Freja har kört ved. Så denna dagen har verkligen alla spenderat på olika håll.

Kommentarer
Postat av: maria

så man får inte sova när man har barn?

Då vet jag vad jag har att vänta mej... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback