Det blir aldrig som man tänkt sig!

Så här skulle min fredag sett ut:
Lämna stora tjejerna i skolan/förskolan.
Göra färdigt momsen innan 12.
Laga en smarrig Ceasar-sallad till lunch.
Gå på stan en sväng och kollat nåt nytt att ha på mig till kvällen då ALLA mina kläder blivit för stora.
Hämta ungarna.
Ta en dusch, sminka mig och göra mig iordning i lugn och ro.
Åka till bowlinghallen vid 16 (skulle vara där till 16:15)

Så här blev det:
Då vi kommer fram till skolan säger Tilda att det är gympa idag. Var är gympakläderna?
Lämnar ungarna, åker hem igen och letar genom hela huset utan att hitta gympapåsen och får istället skrapa ihop det som kan funka som gympakläder. Tillbaka till skolan och lämna påsen.
Hem IGEN! 
Börjar med momsen, är färdig till ca.14. Jag och Freja är då vrålhungriga eftersom vi inte ätit nåt sen 7, så det får bli pizza. Iväg och hämtar ungarna. Hem igen!
Ammar Ammi. 
Slänger på mig första bästa iaf rena kläder.
Kastar mig in i bilen 16:15 och kommer iväg.

Så fredagen blev inte alls som jag tänkt mig, men kvällen blev desto roligare.
Bowling och öl med en kompis och sen middag på det. Och mer öl.
SKITKUL hade vi och tjötade bort hela kvällen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback