Vecka 4+1

Så glad jag är idag!!! Testade igår igen med ett test från Testlagret, men det var fortfarande jättesvagt. Blev ju självklart nervös eftersom jag hört att man testar svagt om man har mf på gång eller om det är utomkvedshavandeskap. Något hypokondrisk man är!
Så idag åkte jag och köpte ett Preg och direkt kom det fram ett starkt + så det känns jättebra.
Ringde även till BM idag och bokade tid, 15/10 är det dags. Undrar vad hon kommer säga när jag kommer nu igen?

Illamåendet blir bara värre för varje dag, urk, hur ska det gå?

image11

Kommentarer
Postat av: J.

Grattis, grattis! Hoppas illamåendet går över. /Sivan (J.)

2007-09-20 @ 19:57:15
URL: http://varldenenligt-j.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0