Dag 23

Morgon: Hur dum får man bli egentligen???? *Slår mig hårt för pannan*

Mår skitilla idag och såg fram emot att få testa och kanske se två fina streck.
Men vad gör jag?? Jo, det hade kommit en droppe på själva diplayen och självklart ska jag dit och torka bort den. Trycker givetvis för hårt och pajar testet!

DUMMA, DUMMA jag!!! Är så arg på mig själv nu för att jag måste vänta till i eftermiddag

Eftermiddag: Testat igen och det blev FETMINUS!
Alltså varför kan inte de här dumma testerna fatta att jag är gravid?
Nu idag har jag mått skitilla, var nära att spy imorse innan jag fått i mig lite frukost. Dessutom har jag haft ont i fogarna idag och det har jag inte haft sen jag var gravid med Freja.

Kan någon förklara hur det inte kan synas på ett test när jag har så mycket symptom? Är det helt enkelt så att jag är skenis och två män i vita kläder kommer och hämtar mig närsomhelst och tar på mig en ny jacka med knyt på ryggen och sen en resa till testavvänjning?

Nu känner jag mig sur!!! Det var samma sak förra grav, då fick jag - när jag testade på morgonen med CB, men jag var så säker på att jag var gravid så jag blev sur och åkte raka vägen till apoteket och köpte ett PREG som jag mycket riktigt plussade med samma eftermiddag. Det var också på dag 22, samma som idag fast då hade jag ÄL på dag 12 till skillnad från dag 14 denna gång.

Kommentarer
Postat av: Birka

slutledningen är alltså att om 2 dagar köper du ett preg och testar fetpostivt (med dina tvillingar i magen ;))

2007-09-14 @ 10:48:01
Postat av: Birka

Hmm postade du detta idag fredag ... då borde du väl testa igen typ nu?

2007-09-14 @ 10:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0