Dag 25

Mår lite bättre idag, men illamåendet kommer och går. Är dessutom ständigt trött precis som jag varit de senaste dagarna. Jag känner mig onekligen gravid, men samtidigt tycker jag att det verkar lite väl tidigt att må så här illa.
Känner mig lite kluven nu, kanske jag skulle gå till ett apotek och köpa ett test iaf, för om jag inte är gravid kanske det är nåt fel på mig och jag behöver gå till läkaren. Men OM jag är gravid så är alla symptom jag har helt normala.
Nåja, idag är det söndag så jag får se hur jag mår imorrn.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ååå det är så roligt! Väntar med sån spänning på att det ska bli en liten fyra att det nästan känns som om det är jag själv som ska testa positivt snart... Tänker på er!! Alla hälsar.
Kram på er allihop ink mini :))

2007-08-19 @ 20:12:07
Postat av: birka m Emelia och Nathael

Åh det låter inget vidare. Men det är ju i stort sett dags att testa vilken dag som helst eller hur så det skadar ej att göra det. Eller är det kanske så att ett negativt test skulle ta bort all semesterglädje? Krya på dig i vart fall. (ps. kanske en kille i magen .. eller två ...)

2007-08-20 @ 09:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0